söndag 21 december 2008

korsberga dan

hallå i dag var jag på korsberga dan ... var as kallt .. så gick hem ..... sen var jag i kyrkan på jul konser ..... hatar kyrkor det får mig bara att tängka på mormor men lyckades hålla mig för gråt ...

ska till skolan i mon orkar inte gå dit är trött på alla människor där ... faaaaannn
så ornödigt att gå dit vill hoppa av .. men jag måste ju få mina betyg. nu har jag inte gjort nått å min arm på två dagar och kommer förhoppnings vis att inte hända i kväll heller ... måste gå och lägga mig nu så jag orkar gå upp i mon puss puss saknar dig puss puss <3

1 kommentar:

  1. Det brukar ju vara kallt då.. slår aldrig fel :P

    Tänk possitivt! bara i morgon oxå sen e det jullov, då slipper du människorna på tre veckor!

    hoppas allt går bra<3
    puss

    SvaraRadera