tisdag 16 december 2008

fan ..

jag har vatt nått och nått glad domma fyra dagarna .. sen kommer du och gör allt svart i mina ögon .. jag ska fan alldrig mer prata med dig .... vill bara sköra upp hela handen ... enner sätta kniven i bröstet i ställer för i handen ..... jag orkar inte med sånna här dagar med...
lina kom hem jag orkar inte mer .. behöver dig här när jag mår så här .... :'( ... jag ska försöka att inte göra nått dumt i kväll ... du måste kämpa på. älskar dig. vill har jullov nu orkar inte med skolan mer .....



p.s jag fick G på ett eng prov .. för första gången ...

2 kommentarer:

  1. Är det jag som ställde till för dig?? :(
    Om det var det så var det verkligen inte meningen, jag ville bara vara ärlig.

    Du får inte göra något dumt i kväll! Du måste kämpa!
    Och du vill inte alls sätta kniven mot bröstet!!!
    Säger du så igen så klipper jag till dig!

    Titta på en bild av mig och tänk på hur mkt jag kommer skälla ut dig ifall du skärdig! :P

    Jag vet att jag inte finns där för dig,
    men du måste kämpa vidare!
    Prata med mig via telefon, skicka sms eller msn!
    Jag vet att jag inte kan finnas precis bredvid dig, men jag kan fortfarande hjälpa dig!
    Du vet att jag finns här!
    Och tänk på att det snart är över,
    snart är det jullov,
    du måste titta framåt!
    Jag vet att det låter tungt men du måste!

    SvaraRadera
  2. ps. vad bra att du fick G! :D^^

    SvaraRadera