onsdag 10 december 2008

hej ..
tack för allt du gör för mig det betyder mkt för mig nu i detta läge .... för tillfället mår jag inte så bra men det ska bara bli bättre .. och för dig med. vi måste stötta varandra .... en fråga varför gjorde du som jag .. om jag hade vetat att det skulle bli så här hade jag väntat en med att åka .. så det skulle gå över. men gjort är gjort ... förlåt ... önskar bara jag kunde prata med min mamma som du kan göra med din .. du har det fan mkt bättre än mig t.ex du kan prata med din mamma, du får typ drika för dom, dom kommar och hämtar dig och lämnar dig, dina vänner älskar dig över allt annat, du kom in på det programet du ville, du är grymt smart, du har fått massor av vänner, du har grymt bra humor, underbar och är snygg är du :) .. vad fan har jag inget .(hopps jag har vänner som gillar mig i alla fall) du sak inte behöva göra det du gör det .. ser ingen andledning.

allt för mig i dag ..
p.s färgade håret i dag .. har inte kollat om det blev bra än :S puss

1 kommentar:

  1. börjar typ gråta mitt i datasalen när jag läste detta...
    du har så jävla fel,
    visst jag kom in på det programmet jag ville men hittils så har jag bara fått så mycket skit av denna skolan så det inte e sant,
    jag e inte grymt smart,
    jag har inte fått massor av vänner, en säger att hon är min vän men beter sig inte som en sådan precis, fått en "hanna" på halsen och rästen är sossos kompisar som råkar prata med mig
    jag är inte underbar, inte snygg
    jag är ingenting!
    Och det är absolut inte ditt fel och kommer aldrig att vara, jag gjorde mitt egna beslut och du tvingade mig ju inte precis att skära mig.
    Jag valde det själv.
    Kom i håg det.
    Älskar dig mest av allt!<3

    SvaraRadera